15 Temmuz'da Belediyenin Toplu Taşıma Araçları Ücretsiz Olacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

15 Temmuz'da Belediyenin Toplu Taşıma Araçları Ücretsiz Olacak

15 Temmuz\'da Belediyenin Toplu Taşıma Araçları Ücretsiz Olacak
14.07.2017 12:08

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi 15 Temmuz Cumartesi günü belediyeye ait otobüs ve tramvayların ücretsiz olduğunu bildirdi.

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi 15 Temmuz Cumartesi günü belediyeye ait otobüs ve tramvayların ücretsiz olduğunu bildirdi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistemler Daire Başkanlığı yetkilileri, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle belediyeye ait toplu ulaşım araçlarında 1 günlük ulaşım ücretsiz olacak.

Yetkililer, vatandaşların 15 Temmuz'un yıl dönümü etkinliklerinde ulaşım sorunu yaşamamaları için bu yönde bir karar alındığını kaydettiler.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel 15 Temmuz'da Belediyenin Toplu Taşıma Araçları Ücretsiz Olacak - Son Dakika


Advertisement