15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ndeki gişeler kaldırılarak "serbest geçiş" uygulaması başlatıldı.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, bakanlığın resmi Twitter adresinden yaptığı açıklamada, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde serbest geçiş uygulamasının yürürlüğe girdiğini duyurdu.
Köprüde bulunan 8 gişenin kaldırılması çalışmaları 20 Nisan'da başlamıştı. Gişelerin tamamen kaldırılmasının ardından bugün itibarıyla serbest geçiş uygulamasına geçildi.
Son Dakika › Güncel › 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde 'Serbest Geçiş' Dönemi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.