Batman'da, 3 gün önce sabaha karşı evden çıkan 17 yaşındaki genç kızdan haber alınamıyor.
19 Mayıs Mahallesi'nde, 3 gün önce sabaha karşı evden ayrılan 17 yaşındaki genç kız kayıplara karıştı. Liseyi yeni bitiren ve okulda başarılı olan A.O.'yu ailesi her yerde arıyor. Kızlarının kandırıldığını ve ölümünden şüphelendiğini belirten baba Ahmet O. yetkililerden yardım istedi. Karakola dilekçe verdiklerini kaydeden baba Ahmet O., çaresiz bir şekilde beklediklerini ifade ederek, "Kızımın kandırıldığından şüpheleniyorum. Hasta halimle kızımın kaybolması beni derinden üzdü. Yerini bilen veya görenlerin Allah rızası için bizi 0536 660 40 76 numaralı telefondan arasın. Kızımı çok seviyorum son isteğim onu tekrar görmek ve sarılmak. Ne olur kızım evine geri dön" diye konuştu.
Batman otobüs terminalinde 3 genç kızla birlikte bilet aldığını öğrendiklerini ifade eden A.O.'nun ablası Sabiha O., kardeşinin Ordu'da görüldüğünü söyledi. Acılı abla, "Kız kardeşimin Ordu'da bilet aldığını öğrendim. Ordu emniyet güçlerinin olayı araştırmasını istiyorum" diye konuştu. - BATMAN
Son Dakika › Güncel › 17 Yaşındaki Genç Kız 3 Gündür Kayıp - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.