Elazığ Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu, Fen İşleri Müdürlüğü'nün bugünden itibaren 5 ayrı ekiple asfalt serim ve bakım onarım çalışmalarını yaptığını söyledi.
Hava sıcaklıklarının mevsim şartlarının üzerinde seyretmesiyle çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade eden Başkan Selmanoğlu, ekiplerin çalışmalarını yerinde inceleyerek Fen İşleri Müdürü Harun Reşit Polat'tan bilgiler aldı.
Fen İşleri Müdürü Harun Reşit Polat, yaklaşan kış ayları dolayısıyla bozulan yolların onarımının yapıldığını ifade ederek açıklamasında şunları söyledi:
"Şehrin genelinde ekiplerimiz çalışmalarına devam ediyorlar. Yolların bozulmasının nedeni Doğalgaz ile TEDAŞ ekiplerinin alt yapı çalışmalarıdır. Doğukent, Abdullahpaşa, Sürsürü, Cumhuriyet ve Harput Mahallelerinde onarım çalışmalarımız devam ediyor. 24 saat boyunca bizler asfalt çalışmalarını sürdürüyoruz."
Geçmiş yıllarda iki ekiple asfalt çalışmalarının yürütüldüğünü ifade eden Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu ise açıklamasında şunları ifade etti.
"Bugün 5 ayrı ekibimiz ilimizin muhtelif mahallelerinde asfalt çalışmalarına devam ettiler. Bu yıl doğalgaz firması 82 km'lik alanda bir çalışma yapıyor.
Doğalgaz ekipleri gün içerisinde 10 evin kutusunu çekiyorlar. Değerli hemşerilerimizin sıkıntı çekmemeleri adına bizler yolların onarımını süratle yapıyoruz. Kutuları çekilmeyen evlerin bağlantısının yapılmasını bekliyoruz. Bağlantı yapıldıktan hemen sonra ekiplerimiz asfalt onarımını yapmaktalar. Asfalt ekibimiz gece gündüz demeden 24 saat görev yapmakta. Aynı anda 7 mahallede asfalt çalışmalarının sürdüğünü ifade etmek istiyorum."
Son Dakika › Güncel › '5 Ekiple Asfalt Serim Çalışmaları Yapıyoruz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.