50 Yıllık Mezunlar Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

50 Yıllık Mezunlar Bir Araya Geldi

50 Yıllık Mezunlar Bir Araya Geldi
09.06.2012 19:21

Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde Ali Alkan İlköğretim Okulu mezunları 50 yıl sonra biraraya gelerek hasret giderdi.

Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde Ali Alkan İlköğretim Okulu mezunları 50 yıl sonra biraraya gelerek hasret giderdi.

İlçenin en eski okullarından Ali Alkan İlköğretim Okulu en eski mezunlarını ağırladı. 1961-1962 eğitim ve öğretim yılında ortaokul olarak hizmet veren okulun 3/A sınıfından mezun olan öğrenciler, 50 yıl sonra yeniden buluştu. Belediye eski başkanlarından Ömer Pekmez ve Nizip Belediyesinde bir dönem fen işleri müdürü olarak görev yapan Ömer Çevikbaş tarafından organize edilen programda hüzün ve neşe birarada yaşandı. 50 yıllık mezunlar sınıflarına giderek yoklama yaptı. Eski mezunlar olarak biraraya geldikleri için mutlu olduklarını belirten Ömer Çevikbaş, "Bu bizim için çok önemli ve gurur verici bir olay oldu. Bu buluşma ile 50 yıl öncesine giderek birlik ve beraberliğimizi yeniden pekiştirdik" dedi.

Sınıf Başkanı Kubilay Oğuz ise, sınıfta olmayanları kontrol ederek eline tebeşir alıp kara tahtaya gelmeyenlerin adını yazdı. Duygulu anların yaşandığı buluşmada mezunlar eski anılarını hafızalarında yeniden canlandırdı. - Gaziantep/ Nizip

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel 50 Yıllık Mezunlar Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement