53 İnşaat İşçisi Yemekten Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

53 İnşaat İşçisi Yemekten Zehirlendi

17.12.2017 09:56

Kastamonu'nun İhsangazi ilçesinde 53 inşaat işçisi, akşam yemeğinden sonra rahatsızlanarak çevredeki hastanelere kaldırıldı.

Kastamonu'nun İhsangazi ilçesinde 53 inşaat işçisi, akşam yemeğinden sonra rahatsızlanarak çevredeki hastanelere kaldırıldı. Edinilen bilgiye göre, İhsangazi ilçesinde yapımı devam eden konutlarda çalışan 53 inşaat işçisi, akşam yemeğinden bir süre sonra rahatsızlandı. İşçiler hemen ambulanslarla İhsangazi Devlet Hastanesi, Kastamonu Devlet Hastanesi ve Özel Kastamonu Anadolu Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, işçilerin akşam yemeğinde tavuk ile pilav yedikleri öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

(Vedat Yunus İkizoğlu/İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 53 İnşaat İşçisi Yemekten Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement