Hiç şüphesiz Ramazan ayının en çetin yaşandığı illerin başında Şanlıurfa geliyor. Çünkü aşırı sıcaklar insanların bunalmasına ve serin yerlere akın etmesine sebep oluyor. Hal böyle olunca vatandaşlar da aşırı sıcaklardan korunmak ve daha rahat ve serinlemek amacıyla camilerde uyumayı tercih ediyor. Ramazan ayında aşırı sıcaklara çözüm olarak iftara kadar camilerde uyuyan vatandaşları uyaran Şanlıurfa İl Müftüsü İhsan Açık "Camiler sadece bizim değil, tüm müminlere ait olan bir yerdir" dedi.
Şanlıurfa'nın çok sıcak olduğunu ama bunun yanında verilen nimet ve güzellik sebebinin başkasını rahatsız etmemesi gerektiğini belirten İl Müftüsü Açık şunları kaydetti: "Olur ki camide havaların sıcak olmasından dolayı uyuyor olabiliriz. Ramazanda bu durum biraz daha fazla olabilir. Malum günler uzun ve hava sıcak. Ama bizim uyuduğumuz ve dinlendiğimiz sırada başka bir kardeşimiz orada Kur'an okuyup ibadet yapabilir. Ama bizim o uykumuz kişinin ibadet yapmasını engellerse o zaman o uykumuz bize nimet değil başkasına külfet olmuş olur. Her mümin her türlü ortamda başka bir kimseyi rahatsız etmeyecek. Bunun yanında insanlar camide dinlenebilir, zaman geçirebilir."
(Kaynak: Gazeteipekyol)
Son Dakika › Güncel › Açık: Nimetler Başkasına Külfet Olmasın - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.