Adana'da polis ekiplerinin 14,5 ton kaçak akaryakıt ele geçirdiği kamyonun sürücüsü gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, akaryakıt kaçakçılığı yaptığını belirlediği bir kamyonu Tarsus-Adana- Gaziantep (TAG) otoyolunda durdurdu.
Yapılan incelemede araçta 14,5 ton kaçak akaryakıt bulunduğu tespit edildi.
Kaçak yakıta el koyan ekipler, kamyon sürücüsünü de gözaltına aldı.
Son Dakika › Güncel › Adana'da 14,5 ton kaçak akaryakıt ele geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.