Adana'da Cep Telefonu Gasbı İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana'da Cep Telefonu Gasbı İddiası

02.03.2015 15:18

Kent merkezinde bir kızın cep telefonunu gasbettiği ileri sürülen şüpheli yakalandı.

Kent merkezinde bir kızın cep telefonunu gasbettiği ileri sürülen şüpheli yakalandı.Merkez Seyhan ilçesi Yenibaraj Mahallesi'nde bir kişi, bıçakla tehdit ettiği 15 yaşındaki G.G'nin cep telefonunu alarak kaçtı.Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelene polis ekipleri, G.G'in verdiği eşkal doğrultusunda şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.Çevredeki güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, olayı gerçekleştirdiği öne sürülen Abdulaziz Y'yi (22) yakaladı.Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli tutuklandı. AA

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Adana'da Cep Telefonu Gasbı İddiası - Son Dakika


Advertisement