Ağrı Belediye Başkanı Arslan'ın Berat Kandili Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağrı Belediye Başkanı Arslan'ın Berat Kandili Mesajı

Ağrı Belediye Başkanı Arslan\'ın Berat Kandili Mesajı
03.07.2012 15:19  Güncelleme: 15:27

Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan, Berat Kandili nedeni ile kandil mesajı yayımladı.

Başkan Arslan, yayımladığı kandil mesajında,bu önemli gecenin çok iyi şekilde değerlendirilmesi çağrısında bulundu.

Ağrı Belediye Başkanı Hasan Arslan, " Berat Kandili, Müslümanların, sınırsız af ve merhamet sahibi olan yüce Allah'a sığınarak günahlardan arındıkları, ilahi lütuf ve bereketlere eriştikleri müstesna zaman dilimlerinden birisidir" dedi.

Belediye Başkanı Arslan, Berat Kandili nedeniyle yayımladığı kutlama mesajında, Berat Kandili'nin af, mağfiret ve ilahi rahmete kavuşma vesilesi, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna bir gün olduğunu belirtti.

Arslan, mesajında, şunları kaydetti:

"Berat Kandili, Müslümanların, sınırsız af ve merhamet sahibi olan yüce Allah'a sığınarak günahlardan arındıkları, ilahi lütuf ve bereketlere eriştikleri müstesna zaman dilimlerinden birisidir. Bu gecede kırgınlıklara son verilir, gönüller alınır, fakir fukara hatırlanır. Bu gece, ana baba ve akrabaların kandilleri tebrik edilmeli, hayır duaları alınmalıdır. Fakir ve muhtaçlara imkanlar nispetinde yardım eli uzatılmalıdır.

Unutmayalım ki paylaşılmayan sevinç ve mutlulukların insan için fazla bir anlamı yoktur. Sevinç ve mutluluklar paylaşıldıkça artar, kederler de paylaşıldıkça hafifler. İşte Berat gecesi, sözünü ettiğimiz iç gözlemin yapılmasına fırsatlar sunması bakımından bizler için büyük önem arz etmektedir." dedi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Ağrı Belediye Başkanı Arslan'ın Berat Kandili Mesajı - Son Dakika


Advertisement