Ağrı'da "Okul Geçit Görevlisi" Eğitimi Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağrı'da "Okul Geçit Görevlisi" Eğitimi Verildi

02.03.2016 11:39

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi tarafından okul çıkışlarının trafik yönünden güvenle sağlanabilmesi öğrenci, öğretmen ve gönüllü velilere "okul geçit görevlisi" eğitimi verildi.

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi tarafından okul çıkışlarının trafik yönünden güvenle sağlanabilmesi öğrenci, öğretmen ve gönüllü velilere "okul geçit görevlisi" eğitimi verildi.

Ağrı Valiliğinden yapılan açıklamada, okuldaki öğrencilerin güvenli bir şekilde okula giriş ve çıkışlarını sağlamak amacıyla gönüllü veli ve öğretmenler ile birlikte 11 yaşını bitirmiş öğrencilerin "okul geçit görevlisi" olabileceği belirtildi.

Açıklamada, bu amaç doğrultusunda il merkezinde bulunan ortaokullarda eğitim gören öğrenciler, öğretmenler ve velilere yönelik "okul geçit görevlisi" eğitimi verildiği kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ağrı'da 'Okul Geçit Görevlisi' Eğitimi Verildi - Son Dakika


Advertisement