Akşehir'de Okul Müdürleriyle Toplantı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Akşehir'de Okul Müdürleriyle Toplantı Yapıldı

19.07.2016 17:10

Konya'nın Akşehir ilçesinde ortaokul ve lise müdürleriyle toplantı yapıldı.

Konya'nın Akşehir ilçesinde ortaokul ve lise müdürleriyle toplantı yapıldı.

Kaymakam Yalçın Sezgin, toplantıda yaptığı konuşmada, 2015-2016 eğitim ve öğretim yılının genel değerlendirilmesini yapmak için toplantıyı düzenlediklerini söyledi.

Amaçlarının ilçedeki eğitim seviyesini yükseltmek olduğunu belirten Sezgin, "İlçe olarak eğitim seviyemiz iyi durumda. Fakat bu yeterli olmayabilir. Okulların yeni eğitim öğretim yılına eksiksiz hazırlanmasını istiyorum. Herkes planlamasını yaparak gerekli çalışmalarını yapsın." diye konuştu.

Toplantıya İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Bilal Eği ve okul müdürleri katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Akşehir'de Okul Müdürleriyle Toplantı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement