Alaşehir'de Muhtar Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Alaşehir'de Muhtar Karbonmonoksit Zehirlenmesi

12.02.2025 12:46

Isınmak için soba kovası kullanan muhtar, gazdan zehirlenerek hayatını kaybetti.

Manisa'nın Alaşehir ilçesinde ısınmak için odaya koyduğu soba kovasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen muhtar, hayatını kaybetti.

Yalnız yaşayan Bahçedere Mahallesi Muhtarı Nezir Ertürk'in (55), evden çıkmadığını gören komşuları, kapıyı kırarak içeri girdi.

Ertürk'ü yatağında hareketsiz halde bulan komşular, durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Isınmak amacıyla sobadan çıkardığı kovayı yatak odasına koyduğu ve sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edilen Ertürk, Alaşehir'de özel bir hastaneye kaldırıldı.

Nezir Ertürk, burada yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Alaşehir'de Muhtar Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement