Alman polisinin geçtiğimiz yıl toplam yedi kişiyi öldürdüğü açıklandı. İçişleri Bakanlığı'nı yayınladığı bir istatistiğe göre, 31 kişi de polis kurşunlarıyla yaralandı. Polis kurşunlarının yol açtığı toplam 46 öldürme ve yaralama olayının çoğunda, polis memurlarının nefsi müdafa kapsamında hareket ettiği bildirildi. Öldürme olaylarının sadece birinde bir kişinin kaçarken vurulduğu belirtildi. 2014 yılında bir yıl öncesine oranla daha az sayıda insanın polis kurşunlarıyla ölmesi ve yaralanmasının ardında, polisin her nişan aldığında isabetli vuruş yapamamış olmasının etkili olduğu vurgulandı.
İstatistiksel olarak Alman polisleri geçtiğimiz yıl ortalama olarak her sekiz günde bir silah kullandı.
Son Dakika › Güncel › Alman Polisi Geçen Yıl 7 Kişiyi Öldürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.