Amasya Bir Kere Daha Lâleleriyle Kucaklaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Amasya Bir Kere Daha Lâleleriyle Kucaklaştı

Amasya Bir Kere Daha Lâleleriyle Kucaklaştı
28.03.2014 11:28  Güncelleme: 11:26

Şehir merkezinin yeşil alanları lâlelerle renklendi.

Bahar mevsiminin gelişini müjdelediler. Rengârenk ve çeşit çeşit laleler Amasyalıların ruhlarına hitap etmeye başladılar. Kısa ömürleri süresince Amasyamıza renk katacak olan lâleler vatandaşlarımıza ve çocuklarımıza ayrı bir neşe verecek.

Amasya'nın bu sene de lâlelerle kucaklaşmasını değerlendiren Belediye Başkanımız Cafer ÖZDEMİR, "Şehzadeler kentinde Osmanlı kültürünü çağrışım yaptıran lâlelerle halkımızın kucaklaşmasını sağladığımız için bizlere de neşe ve mutluluk vermektedir" dedi

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Amasya Bir Kere Daha Lâleleriyle Kucaklaştı - Son Dakika


Advertisement