Ankara'nın Çubuk ilçesinde seyir halindeyken aniden alev alan motosiklet, sürücü ve çevredeki vatandaşlar tarafından söndürüldü.
Çubuk ilçesi Ankara Bulvarı üzerinde seyir halindeki motosiklet aniden yanmaya başladı. Motorunu yol kenarına çeken sürücü, çevredeki vatandaşların yardımı ile yanan aracı söndürdü. Vatandaşların yanan motosikletin üzerine kova ile su döktüğü anlar görüntülere yansıdı. Motosiklet kullanılamaz hale geldi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Ankara'da motosiklet seyir halindeyken alev aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.