Antalya'da telefon arızasını tamir için direğe çıkan Telekom işçisi 26 yaşındaki Mustafa Özdemir, dengesini kaybedince yere düşüp yaralandı. Olay, Döşemealtı İlçesi, Çığlık Mahallesi'nde meydana geldi. Sabah saatlerinde telefon arızasını tamir etmek için direğe çıkan Telekom işçisi Mustafa Özdemir, bir anda dengesini kaybederek yere düştü. İlk müdahalesi arkadaşları tarafından yapılan Özdemir, olay yerine çağrılan 112 ekiplerince Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ne götürüldü. Özdemir'in sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Son Dakika › Güncel › Antalya Tamir İçin Çıktığı Direkten Düştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.