Antalya Tamir İçin Çıktığı Direkten Düştü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalya Tamir İçin Çıktığı Direkten Düştü

Antalya Tamir İçin Çıktığı Direkten Düştü
23.11.2015 13:24

Antalya'da telefon arızasını tamir için direğe çıkan Telekom işçisi 26 yaşındaki Mustafa Özdemir, dengesini kaybedince yere düşüp yaralandı.

Antalya'da telefon arızasını tamir için direğe çıkan Telekom işçisi 26 yaşındaki Mustafa Özdemir, dengesini kaybedince yere düşüp yaralandı. Olay, Döşemealtı İlçesi, Çığlık Mahallesi'nde meydana geldi. Sabah saatlerinde telefon arızasını tamir etmek için direğe çıkan Telekom işçisi Mustafa Özdemir, bir anda dengesini kaybederek yere düştü. İlk müdahalesi arkadaşları tarafından yapılan Özdemir, olay yerine çağrılan 112 ekiplerince Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ne götürüldü. Özdemir'in sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Antalya Tamir İçin Çıktığı Direkten Düştü - Son Dakika


Advertisement