Kumlucalılar yağmur duasına çıktı
Antalya'nın Kumluca İlçesi'nde vatandaşlar kurak geçen kış sezonunun ardından yağmur duasına çıktı.
Kumluca'da bu yıl yağışların az olması nedeniyle Kumluca Belediyesi ve Güzören Mahalle Muhtarlığı ile ortaklaşa yağmur duası etkinliği düzenlendi. Etkinliğe, Kaymakam Polat Kara, Belediye Başkanı Hüsamettin Çetinkaya ve vatandaşlar katıldı. Müderris Efendi Türbesi etrafında toplanan vatandaşlar müftülük görevlilerinin okuduğu dua ve ilahileri dinledi. Daha sonra kılınan öğle namazının ardından yağmur istek namazı kılındı ve yağmur duası yapıldı.
Güzören Mahalle Muhtarı Selahattin Oku, "Her yıl geleneksel olarak yağmur duası yapıyorduk. Önceki yıllarda yağmurlar bol olduğu için yağmur duası değil de şükür duası yapıyorduk. Ancak bu yıl gerçekten yağmur duasına ihtiyacımız var. Bu kış yağmur az yağdı. Su kaynakları yeterince beslenemedi. Az yağışın sıkıntısını yaz mevsiminde daha çok hissedeceğiz. Vatandaşlarımız ürünlerine su vermek için çok zor durumda kalabilir" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Antalya Umlucalılar Yağmur Duasına Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.