Arıza İçin Direğe Çıkan İşçi Dengesini Kaybederek Düştü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arıza İçin Direğe Çıkan İşçi Dengesini Kaybederek Düştü

23.11.2015 12:26

Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde telefon arızasını tamir etmek için direğe çıkan işçi, dengesini kaybederek yere düştü.

Antalya'nın Döşemealtı ilçesinde telefon arızasını tamir etmek için direğe çıkan işçi, dengesini kaybederek yere düştü.

Edinilen bilgilere göre olay, Döşemealtı ilçesi Çığlık Mahallesi'nde meydana geldi. Telefon arızasını tamir etmek için sabah saatlerinde direğe çıkan arıza işçisi Mustafa Özdemir (26), dengesini kaybederek yere düştü. Özdemir'e ilk müdahale arkadaşları tarafından yapıldı. Talihsiz işçi, daha sonra arkadaşları tarafından olay yerine çağrılan 112 ekiplerince Akdeniz Üniversitesi Hastanesine kaldırıldı. Özdemir'in sağlı sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Arıza İçin Direğe Çıkan İşçi Dengesini Kaybederek Düştü - Son Dakika


Advertisement