Antalya'nın Döşemealtı ilçesinde telefon arızasını tamir etmek için direğe çıkan işçi, dengesini kaybederek yere düştü.
Edinilen bilgilere göre olay, Döşemealtı ilçesi Çığlık Mahallesi'nde meydana geldi. Telefon arızasını tamir etmek için sabah saatlerinde direğe çıkan arıza işçisi Mustafa Özdemir (26), dengesini kaybederek yere düştü. Özdemir'e ilk müdahale arkadaşları tarafından yapıldı. Talihsiz işçi, daha sonra arkadaşları tarafından olay yerine çağrılan 112 ekiplerince Akdeniz Üniversitesi Hastanesine kaldırıldı. Özdemir'in sağlı sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - ANTALYA
Son Dakika › Güncel › Arıza İçin Direğe Çıkan İşçi Dengesini Kaybederek Düştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.