Arnavutluk'ta komünist rejiminde uzun yılar hapis
yatan eski siyasi mahkumların başlattığı açlık grevi sürüyor.
19. gününe giren greve katılanların sağlık durumu giderek kötüleşirken,
mahkumlardan İliryak Beko bugün kendini benzin ile yaktı. 47 yaşındaki mahkum,
hastaneye kaldırıldı.
Eski siyasi mahkumlar, hapishanelerde geçirdikleri yıllar için hükümetin
vaat ettiği tazminatın ödenilmesini ve sosyal hayata entegre olmayı istiyor.
Muhabir: Tiran
Yayıncı: Göksel Sözer - TIRAN
Son Dakika › Güncel › Arnavutluk'ta Eski Siyasi Mahkumlar Açlık Grevinde - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.