Arnavutluk'ta Mahkumlar 17 Gündür Açlık Grevinde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Arnavutluk'ta Mahkumlar 17 Gündür Açlık Grevinde

08.10.2012 15:43  Güncelleme: 15:51

Arnavutluk'ta komünist dönemde uzun yıllar hapis yatan eski siyasi mahkumlardan 20'sinin açlık grevi sürüyor.

Arnavutluk'ta komünist dönemde uzun yıllar hapis

yatan eski siyasi mahkumlardan 20'sinin açlık grevi sürüyor.

17. gününe giren greve katılanların sağlık durumunun giderek kötüleştiği,

mahkumlardan Gjergj Ndreca'nın bugün kendini benzin ile yaktığı belirtildi.

Ndreca'nın, diğer mahkumlar tarafından kurtarıldığı ve tedavi altına alındığı

bildirildi.

Bu arada Arnavutluk Parlamento binası önünde Eski Siyasi Mahkumlar Derneği

ve Sendikalar Konfederasyonu, mahkumların açlık grevine destek için gösteri

düzenledi.

Protestoya katılanlar, mahkumların taleplerine bir an önce cevap verilmesi,

aksi taktirde protestolara devam edeceklerini bildirdiler.

Eski siyasi mahkumlar, hapishanelerde geçirdikleri yıllar için hükümetin

vaat ettiği tazminatın verilmesini ve sosyal hayata entegre olmayı istiyor.

Muhabir: Tiran

Yayıncı: Göksel Sözer - TIRAN

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Arnavutluk'ta Mahkumlar 17 Gündür Açlık Grevinde - Son Dakika


Advertisement