Aydın İl Jandarma Komutanlığı ve Söke İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler, "Gömü altın bulduk" diyerek bazı kişileri dolandırdıkları iddia edilen 2 kişiyi suç üstü yakaladı.
Aydın İl Jandarma Komutanlığı Hırsızlık Büro Amirliği ve Söke İlçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler, yaptıkları istihbari çalışma sonunda A.D. (29) ve K.T.'nin (23), "Gömü altın bulduk" diyerek ellerindeki sahte altınlarla vatandaşları dolandırmaya çalıştıklarını belirledi. A.D. ve K.T.'yi teknik takibe alan jandarma ekipleri, K.T.'nin İstanbul'da kuyumculuk yapan asker arkadaşını aradığını ve elindeki altınları ona satmak istediklerini tespit etti. İstanbul'dan altınları almak için gelen kişiyle buluşan ve pazarlık yapmaya çalışan A.D. ve K.T., düzenlenen operasyonla yakalandı. 2 şüpheli gözaltına alınırken, baskında 2 bin sahte altın ele geçirildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi. - Aydın
Son Dakika › Güncel › Aydın'da 'Gömü Altın' Dolandırıcıları Yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.