
Bakan Koca: "Yurt dışında olan vatandaşımızın da mümkün mertebe odasından çıkmaması, evini havalandırması, Türkiye'ye gelmek için de sınırları zorlamamasını ifade etmek istiyoruz. Şu dönemde yurt dışından gelen kişilerin evde 14 gün kendilerini izole etmemelerini söylüyoruz." - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Bakan Koca: 'Yurt dışında olan vatandaşımızın da mümkün mertebe odasından çıkmaması, evini... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.