Uşak'ın Banaz ilçesinde belediye ekipleri, tam kapanma sürecinde sokak hayvanlarına mama ve su bırakmaya devam ediyor.
Belediyeden yapılan açıklamada zabıta ekiplerinin sokak hayvanları için belirlenen noktalara düzenli olarak kedi ve köpek maması ile su bıraktığı belirtildi.
Çalışmanın sokağa çıkma kısıtlaması boyunca devam edeceği bildirildi.
Son Dakika › Güncel › Banaz'da belediye ekipleri sokak hayvanlarını unutmuyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.