2017 yılı içerisinde Taekwondo turnuvalarında dereceye giren antrenörlüklerini Savaş Ergin ve Gökhan Yeşil'in yaptığı sporculardan büyükler Türkiye 3.sü Sümeyye Nur Ergin, Türkiye Açık Taekwondo Turnuvası 47 kg 3.sü Duygu Kasırga, 49 kg 3.sü Sinem Yalap'ın yanı sıra antrenörlüklerini Bülent Buğday ve Umutcan Kerpetin'in yaptığı Türkiye Satranç Şampiyonasına katılarak milli takıma seçilen sporcular Eflin Durmaz ile Dilem Şahin, Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu'nu makamında ziyaret ederek kendilerine verdikleri desteklerden dolayı teşekkür ettiler.
Kesimoğlu, sporcuları ve antrenörlerini tek tek kutlayarak, başarılarından dolayı gurur ve mutluluk duyduğunu söyledi.
Son Dakika › Güncel › Başarılı Sporculardan Kesimoğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.