BAŞBAKAN Binali Yıldırım Çengelköy'e yürüdü.
Yıldırım, Çengelköy'de bekleyenlere yaptığı konuşmada, "Çok değerli Çengelköylüler, değerli hemşehrilerim, aziz İstanbullular... Şimdi hep beraber Şehitler Abidesi'ne doğru yürüyoruz. Gelecek için, istiklal için, İstikbal için, bir daha terör örgütlerinin, darbecilerin, bu ülkede her hangi bir kalkışmaya cesaret edememeleri için, birlik için, beraberlik içini, tek millet için, tek bayrak için, tek vatan için, tek devlet için hep beraber yürüyoruz arkadaşlar" dedi.
Açıklamanın ardından Başbakan Yıldırım ve yanında bulunan bakanlar Şehitler Abidesi'ne yürüyüşe geçti. Yürüyüş havadan da görüntülendi.
- İstanbul
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım Çengelköy'den Köprüye Yürüdü (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.