Başbakan Yıldırım: "Maalesef bir alışkanlık var. O alışkanlık da Türkiye'yi sürekli kötü göstermeye çalışmak. Neyle yapıyorlar bunu biliyor musunuz? O 'himmet' diye garip gurebadan, ablalardan, abilerden, esnaftan topladıkları paraları, kuruş kuruş topladıkları paraları, o yabancılara, lobi şirketlerine, televizyon şirketlerine, gazetelere, siyasetçilere oluk oluk dağıtıyorlar ama burunlarından fitil fitil getireceğiz. Memleketini gidip böyle şikayet etmenin kimsenin yanına kar kalmayacağını, bu ülkeye ayar çekmenin kimsenin haddi olmadığını elbette görecekler."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: 'Maalesef Bir Alışkanlık Var. O Alışkanlık da Türkiye'yi Sürekli Kötü Göstermeye... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.