Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı Atatürk Havalimanı'nda karşılamaya gelen partililer mitingin bitmesinin ardından havalimanından ayrılmak için metroyu kullandı. Havalimanına gelen binlerce partili metroyu kullanırken oluşan yoğunluğun önüne geçilmesi için turnikelerden ücretsiz geçirildi.
MİTİNG SONRASI ÜCRETSİZ METRO
Başbakan bugün Sakarya'daki açılış töreninden sonra İstanbul'a geldi. Erdoğan havalimanında kendini karşılayan kalabalık gruba hitap etti. Karşılama sonrası metroyu kullanan kalabalık gruba izdiham yaşanmaması adına metro turnikeleri açıldı. Miting sonrası metronun ücretsiz olmasına rağmen güvenlik görevleri yine de izdiham arasında kaldı.
Son Dakika › Güncel › Başbakan'ı Karşılamaya Gelen Partililere Ücretsiz Metro - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.