Başbakan'ı Karşılamaya Gelen Partililere Ücretsiz Metro - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan'ı Karşılamaya Gelen Partililere Ücretsiz Metro

27.12.2013 21:28  Güncelleme: 08:21

Başbakan Erdoğan'ı Atatürk Havalimanı'nda karşılamaya gelen partililer miting sonrası kullandıkları metroya ücretsiz bindiler.

Başbakan Recep Tayyip ErdoğanAtatürk Havalimanı'nda karşılamaya gelen partililer mitingin bitmesinin ardından havalimanından ayrılmak için metroyu kullandı. Havalimanına gelen binlerce partili metroyu kullanırken oluşan yoğunluğun önüne geçilmesi için turnikelerden ücretsiz geçirildi.

MİTİNG SONRASI ÜCRETSİZ METRO

Başbakan bugün Sakarya'daki açılış töreninden sonra İstanbul'a geldi. Erdoğan havalimanında kendini karşılayan kalabalık gruba hitap etti. Karşılama sonrası metroyu kullanan kalabalık gruba izdiham yaşanmaması adına metro turnikeleri açıldı. Miting sonrası metronun ücretsiz olmasına rağmen güvenlik görevleri yine de izdiham arasında kaldı.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Başbakan'ı Karşılamaya Gelen Partililere Ücretsiz Metro - Son Dakika


Advertisement