Başkan Karaosmanoğlu, Kurban Bayramı'nı kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Karaosmanoğlu, Kurban Bayramı'nı kutladı

Başkan Karaosmanoğlu, Kurban Bayramı\'nı kutladı
15.10.2013 02:12

Kocaelililerin kurban bayramını kutlayan Başkan Karaosmanoğlu, herkesi 20'inci Geleneksel Kent Bayramlaşması'na davet etti.

Kurban Bayramı hazırlıklarının iyice hızlandığı şu günlerde bir mesaj yayınlayarak, hemşehrilerinin bayramını kutlayan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, herkesi bayramın ikinci günü Yunus Emre Kültür Merkezi'nde gerçekleşecek olan 20'inci Geleneksel Kent Bayramlaşması'na davet etti.

BEREKET GÜNLERİ

Başkan Karaosmanoğlu yayınladığı mesajla, bütün hemşehrilerinin ve İslâm âleminin Kurban Bayramı'nı kutladı. Başkan Karaosmanoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Kurban Bayramları, bereket günleridir. Yoksul, sahipsiz, elden ayaktan düşmüş komşularımıza koştuğumuz günlerdir. Düşmanlıklar, kırgınlıklar unutulur… Kurban Bayramı'yla birlikte içimizdeki kötü duygulardan, mal-mülk heveslerinden kesiliriz.

KARDEŞLİK ZAMANI

Çünkü bayramlar, sevginin, kardeşliğin ve dostluğun en güzel sembolüdür.

Bir Kocaelili olarak, bu hasletlerimizden dolayı gurur duyuyorum. Bugünler kardeşlik günlerimizdir. Ülkemizin doğusundan batısına, kuzeyinden güneyine sımsıkı kenetlenme günleridir. İnanıyorum ki, bu bayramda da sevgiyle, kardeşçe birbirimizi kucaklayacağız. Her bir hemşehrimin, milletimizin ve bütün İslâm âleminin Kurban Bayramını tebrik ediyorum. Bütün insanlığa kardeşlik, huzur ve barış getirmesini diliyorum."

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Karaosmanoğlu, Kurban Bayramı'nı kutladı - Son Dakika


Advertisement