5 No'lu Şehiriçi Minibüsçüler Kooperatifi'nin yeni başkanı Lokman Aydemir ve yönetimi, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu'nu ziyaret etti.
Büyükşehir Genel Sekreter Yardımcısı Doğan Erol ve Toplu Taşıma Dairesi Başkanı Salih Kumbar'ın da eşlik ettiği birliktelikte, 5 No'lu Şehiriçi Minibüsçüler Kooperatifi'nin yeni yönetimi Başkan Karaosmanoğlu ile tanıştı. Başkan Karaosmanoğlu ulaşımda yaşanan gelişmeleri ve vatandaşın beklentileri ifade ederken, "Ulaşımda vatandaşın memnuniyeti bizim için çok ama çok önemlidir. Bu noktada birçok yeni projeyi hayata geçiriyoruz. Gördüğümüz eksiklikleri giderme noktasında da çalışıyoruz" dedi. Daha sonra kooperatif yöneticileriyle tek tek tanışan Başkan Karaosmanoğlu, yeni yönetime görevlerinde başarılar diledi.
Son Dakika › Güncel › Başkan, ''Vatandaşın Memnuniyeti Çok Önemli'' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.