Belediyespor 2 Sporcusu Milli Takımda - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediyespor 2 Sporcusu Milli Takımda

Belediyespor 2 Sporcusu Milli Takımda
31.01.2012 10:31

Alanya'da yapılan Türkiye Kulüplerarası Puanlı Bisiklet Yarışlarında Karaman Belediyespor büyük başarı gösterdi.

İlk gün yarışları Kocaeli Brisaspor ile Karaman Belediyespor'un büyük rekabeti ile geçerken yarışların sonunda; Türkiye genelinde Kocaeli Brisaspor takım halinde 1. sırayı, Karaman Belediyespor da 2. sırayı aldı.

İkinci gün yarışları yine iki takımın büyük mücadelesi ile geçti. Yarışın son 1 kilometresi içerisine girildiği sırada sporcularımızdan Emre Şahin büyük bir talihsizlik yaşadı. Şahin, zincirinin kopması nedeniyle yarışı bırakmak zorunda kalırken, bu durum takımımızın klasmandan düşmesine neden oldu. Bu olumsuzluğa rağmen Karaman Belediyespor'dan Ferhat Sezer ve Emre Şahin'in milli takıma alınması büyük bir başarı oldu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Belediyespor 2 Sporcusu Milli Takımda - Son Dakika


Advertisement