
"bundan ÖNCE OLDUĞU GİBİ BUNDAN SONRA DA BEŞİKTAŞ İÇİN ÇALIŞACAĞIZ; GÜZEL BİR STAT YAPIP, 3 SENE İÇİNDE BORÇSUZ KULÜP OLACAĞIZ"
YENİ TEKNİK DİREKTÖRÜN ROBERT PROSİNECKİ OLMASI BEKLENİYOR
Beşiktaş Kulübü'nde bugün yapılan Olağan Seçimli Genel Kurul sonunda yeniden başkanlığa seçilen Fikret Orman, ilk konuşmasını yaptı..
Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi'nde gerçekleştirilen seçim sonrası konuşan Fikret Orman, "Beşiktaş artık şampiyonlukları çok istikrarlı bir şekilde yaşayacak" dedi.
Fikret Orman, şöyle konuştu;
"Şahsım ve arkadaşlarım adına sizlere çok teşekkür ediyorum; seçim geride kalmıştır, herkesi kucaklayacağız. Bundan önce olduğu gibi bundan sonra da Beşiktaş için çalışacağız; güzel bir stat yapıp, 3 sene içinde borçsuz kulüp olacağız. Beşiktaş, artık şampiyonlukları istikrarlı yaşayacak. Bize inandınız, güvendiniz. İnanın sizi hiç mahcup etmeyeceğiz."
Beşiktaş JK Yeni Yönetim Kurulu şu isimlerden oluşuyor:
Başkan: Fikret Orman
ASİL ÜYELER
Ahmet Nur Çebi, Ahmet Kavalcı, Deniz Atalay, Umut Güner, Yalçın Kaya Yılmaz, Melih Sami Esen, Metin Albayrak, Ahmet Ürkmezgil, Faik Akdil, Erdal Torunoğulları
YEDEK ÜYELER
Erdal Karacan, Berkan Gocay, Emre Kocadağ, Hakan Özköse, Ahmet Mete Vardar
YENİ TEKNİK DİREKTÖRÜN ROBERT PROSİNECKİ OLMASI BEKLENİYOR
Öte yandan Beşiktaş'ta yeni teknik direktörün yarın netleşmesi bekleniyor. Siyah-beyazlı takımda, Kayserispor Teknik Direktörü Robert Prosinecki'nin yeni teknik direktör olması beklenirken, bu konudaki resmi açıklamanın önümüzdeki günlerde yapılacağı bildirildi.
Son Dakika › Güncel › Beşiktaş Başkanı Fikret Orman: 'Bize İnandınız, Güvendiniz. İnanın Sizi Hiç Mahcup Etmeyeceğiz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.