Beyaz Saray İdlib'deki Kimyasal Saldırıyı Kınadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beyaz Saray İdlib'deki Kimyasal Saldırıyı Kınadı

Beyaz Saray İdlib\'deki Kimyasal Saldırıyı Kınadı
04.04.2017 19:37

Beyaz Saray, Suriye'nin İdlib kentindeki kimyasal saldırı üzerine Beşar Esad'ı suçladı.

Beyaz Saray, Suriye'nin İdlib kentindeki kimyasal saldırı üzerine Beşar Esad'ı suçladı. Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada Obama yönetimindeki politikalar işaret edilerek Suriye'nin İdlib kentindeki sivillerin kimyasal silahla öldürüldüğü saldırı için Beyaz Saray'dan "Uygar dünyanın kınaması gereken bir saldırıdır" açıklaması yapıldı. Beyaz Saray sözcüsü Sean Spicer, "Beşar Esad Rejiminin haince yaptığı eylemler, bir önceki yönetimin zayıflığının ve çözüm üretememesinin bir sonucuydu. Başkan Obama, 2012 yılında kimyasal silah kullanımına karşı 'kırmızı çizgi' adımının atıldı ve daha sonra bu konuda hiçbir şey yapılmadı" dedi. Spicer'a Trump'ın tepkisi sorulduğunda ise "Trump yönetimi bu konu hakkında ne yapacağını söylemedi fakat güvenlik konusu bugün görüşülecek" dedi. - Abd

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Beyaz Saray İdlib'deki Kimyasal Saldırıyı Kınadı - Son Dakika


Advertisement