Beykoz Belediyesi, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından her yıl düzenlenen Sarıkamış Şehitlerini Anma yürüyüşüne 7 otobüslük kafile gönderdi.
Sarıkamış Harekatı'nın 103'üncü yılında, şehitleri anma törenlerinin ardından ilçeye dönen 300 kişilik kafileyi karşılayan Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek, vatandaşlardan bilgi aldı.
Kendilerine böyle bir imkanı sağladığı için Başkan Çelikbilek'e teşekkürlerini ileten vatandaşlar, ataları anmanın bir vefa borcu olduğunu, her yıl tekrarlanan bu organizasyona gelecek yıl da katılmak istediklerini dile getirdi.
Son Dakika › Güncel › Beykozlular Sarıkamış'ta Şehitleri Andı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.