Bingöl'de nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak görüntülendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bingöl'de nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak görüntülendi

18.01.2022 16:00  Güncelleme: 16:04

- Bingöl'de nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak görüntülendi Bingöl'de birinci derecede koruma altında bulunan ve nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak, cep telefonu ile görüntülendi.

- Bingöl'de nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak görüntülendi

BİNGÖL - Bingöl'de birinci derecede koruma altında bulunan ve nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak, cep telefonu ile görüntülendi.

Dünyada ve Türkiye'de birinci derecede koruma altında bulunan ve nesli tükenme tehlikesi altında olan türler bölümünde kırmızı listede yer alan vaşak, Bingöl'de görüntülendi. Adaklı ilçesinde bir vatandaş tarafından görüntülenen 2 vaşak, kış aylarının çetin geçmesinden dolayı yerleşim yerlerine kadar indi. Vaşakları gören vatandaş ise o anları cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Vaşaklar, daha sonra gözden kayboldu.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bingöl'de nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 vaşak görüntülendi - Son Dakika


Advertisement