Birinciler, Kaymakam Ünaldı'yı Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Birinciler, Kaymakam Ünaldı'yı Ziyaret Etti

23.02.2012 09:40

İl ve grup 1.si olan Kartepe Hayrettin Gürsoy Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Hentbol Takımı Kartepe Kaymakamı Mustafa Ünaldı'yı ziyaret etti.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Cansız, Okul Müdürü Ergin Aktop, takım antrenörleri Fuat Çam, Ezgi Çam ve Okul Aile Birliği Başkanı İzzet Sarıoğlu'nun da hazır bulunduğu ve yaklaşık bir saat süren ziyarette Ünaldı oyuncuların durmu ve müsabakalarla ilgili heyetten bilgi aldı. Ünaldı " Kocaeli 1. si olmaları ve gruptan 1. çıkarak Türkiye şampiyonasına katılmaları Kartepe adına gurur verici. Bu dereceler bizi ziyadesiyle memnun etmiştir. Kaymakamlık olarak elimizden gelen her türlü desteği vermeye hazırız. Aynı başarıyı Türkiye şampiyonasında da göstereceklerinden endişemiz yok." dedi. Ünaldı, hentbol takımını ve hocalarını tek tek tebrik etti.

Hentbol Takımı, pazartesi günü Sakarya'da çeyrek final için ter dökecek.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Birinciler, Kaymakam Ünaldı'yı Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement