Brezilyalı 6 Turist Karbonmonoksit Gazı Zehirlenmesinden Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Brezilyalı 6 Turist Karbonmonoksit Gazı Zehirlenmesinden Öldü

23.05.2019 08:46

Şili'nin başkenti Santiago'da, Brezilyalı 6 turist kaldıkları bir apartman dairesinde karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.

Şili'nin başkenti Santiago'da, Brezilyalı 6 turist kaldıkları bir apartman dairesinde karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.

Emniyet yetkilisi Rodrigo Soto, Brezilyalı turistlerden birinin rahatsızlanarak ülkesinin Santiago Büyükelçiliğini aradığını, bunun üzerine polisin turistlerin bulunduğu 6 katlı binaya gittiğini belirtti. Soto, polisin daireye girdiğinde 4 yetişkin ve 2 çocuğu ölü bulduğunu kaydetti.

İtfaiye ekipleri, tüm pencere ve kapıları kapalı halde olan dairede yüksek miktarda karbonmonoksit gazı ölçüldüğünü ifade etti.

Sızıntı yapan karbonmonoksitin gazının kaynağını belirlemek için soruşturma başlatıldı.

Sonbaharın yaşandığı Santiago'da hava sıcaklığının, dün erken saatlerde 0 dereceye kadar düştüğü kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Brezilyalı 6 Turist Karbonmonoksit Gazı Zehirlenmesinden Öldü - Son Dakika


Advertisement