Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, "Bundan sonra Türkiye afetle acil durumla ilgili hem hazırlığında hem sonrası çalışmalarında çok farklı olacak. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bizim en önemli eksiğimiz, afet öncesine hazırlık. Bir deprem ve afet olduğunda, hangi kurum ne yapacağını biliyor olacak. Düğmeye basıldığında, hangi tür alarmsa hangi büyüklükteyse o tür alarm çaldığında her kurumumuz kendi işini yapacak ve harekete geçecek" dedi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › 'Bundan Sonra Türkiye Çok Farklı Olacak' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.