Oyak Renault Fabrikası Türk Metal Sendikası'na bağlı çalışanlardan oluşan 50 kişilik heyetin üye olduğu Bursaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Mesut Ağrak, "Kuruluşunun 20'nci yılını kutladığımız derneğimizin üye sayısı her geçen gün artması bizleri mutlu ediyor. Kentimizin tek ve yegâne takımı olan Bursaspor'a 7'den 70'e, gencinden yaşlısına, kadınından erkeğine herkesin sahip çıkması bizlere gelecek adına sevindiriyor. Takımımızın en çok desteğe ihtiyacı olduğu bu yılda kuruluşumuzun 20. yılını taraftarlarımız ve halkımızın yoğun katılımıyla görkemli bir şekilde kutlamayı arzu ediyoruz" şeklinde konuştu.
Son Dakika › Güncel › Bursaspor Taraftarlar Derneği'ne 50 Üye Katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.