18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferinin 97´inci yıldönümü anısına BUSMEK tarafından düzenlenen karma serginin açılışı, yoğun bir katılımla gerçekleşti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından tarihi ve kültürel mirasın ayağa kaldırılması çalışmaları kapsamında restore edilen tarihi Mahkeme Hamamı'nda gerçekleşen açılışa, Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Abdullah Karadağ ve Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Enver Karakoç da katıldı. Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Abdullah Karadağ, "BUSMEK, gerçekleştirdiği çalışmalarla Bursa'nın yüz akı olmuştur. Bursalı hanımların BUSMEK'te öğrendikleri bilgilerle ev ekonomilerine katkı sağlaması çok sevindiricidir. Bugün Çanakkale şehitleri anısına sergi açıyoruz. Bu çok gurur verici bir olaydır. Hepimizin ailesinde bir gazi ya da şehit vardır. Lütfen çocuklarımıza tarihimizi anlatalım. Bu zaferler nasıl kazanılmış anlatalım. Seyit onbaşı o gücü, o kudreti nereden almış anlatalım" dedi.
Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Enver Karakoç ise, "Şehitlerimizi unutmadık, unutmayacağız. Onları rahmet ve minnetle anacağız. Böyle anlamlı bir günde Çanakkale şehitleri anısına yapılan bu sergi çalışmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Sergide; BUSMEK kursiyer ve öğrencileri tarafından üretilmiş olan ebru, çini, resim, el sanatları, tezhip, hat, taş sanatı, kati, kâğıt rölyef eserleri bulunuyor.
Son Dakika › Güncel › Busmek'ten Çanakkale Şehitleri Anısına Sergi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.