Büyükşehir Belediye Kanunu Tasarısı'nın Yasalaşması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir Belediye Kanunu Tasarısı'nın Yasalaşması

Büyükşehir Belediye Kanunu Tasarısı\'nın Yasalaşması
12.11.2012 10:35

TBMM Genel Kurulu'nda, 13 İlde Büyükşehir Belediyesi Kurulması ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı'nın yasalaşmasıyla birlikte büyükşehir statüsüne kavuşan Aydın'ın belediye başkanı Özlem...

TBMM Genel Kurulu'nda, 13 İlde Büyükşehir Belediyesi Kurulması ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı'nın yasalaşmasıyla birlikte büyükşehir statüsüne kavuşan Aydın'ın belediye başkanı Özlem Çerçioğlu, büyük mutluluk yaşadıklarını söyledi.

Çerçioğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Aydın'ın büyükşehir beledeyisi olmayı yıllar öncesinden hakkettiğini, yasal düzenlemeyle birlikte bu hakka sahip olduklarını belirtti.

Özlem Çerçioğlu, "Aydın'ın büyükşehir olmasından mutluluk duyuyoruz. Kentimiz için çok iyi olacağını düşünüyorum ancak büyükşehir olduktan sonra kimsenin elinde sihirli değnek yok. "Her şey çok güzel olacak" diye de bir beklenti içine girilmemeli. Büyükşehirle birlikte imar tek elden yapılacak, bu yönü pozitif. Arkadaşlarımız şu anda bütün çalışmalarını yapmış, bitirmiş durumda. Bütün projelerimiz hazır" diye konuştu.

-Vatandaşlar da memnun-

Aydın'ın büyükşehir olmasıyla ilgili vatandaşlar da memnuniyetlerini dile getirdi.

Esnaf İsmail Doğu, kentin büyükşehir olmasıyla birlikte aldıkları hizmetin fazlalaşacağını belirterek mutluluğunu ifade etti.

Ömer Tanal ise, "Hizmetler artık daha hızlı gelecek. Kentimizin nüfusu daha da artacak. Biz esnaf olarak daha çok müşteri toplarız diye düşünüyorum. Hizmet kalitesi de bununla birlikte artacak" dedi.

Muhabir: Suat Deniz/ Ramazan Ercan

Yayıncı: Ömer Erim Baştimar - AYDIN

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Büyükşehir Belediye Kanunu Tasarısı'nın Yasalaşması - Son Dakika


Advertisement