Büyükşehir vatandaşlarla bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir vatandaşlarla bayramlaştı

Büyükşehir vatandaşlarla bayramlaştı
31.07.2020 12:00  Güncelleme: 12:59

Aydın Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların güzel bir bayram geçirmeleri için Aydın genelindeki camilerde lokum ikram ederek bayramlarını kutladı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların güzel bir bayram geçirmeleri için Aydın genelindeki camilerde lokum ikram ederek bayramlarını kutladı.

Pandemi sebebiyle camilerde maske dağıtımı da yapılırken Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu vatandaşların Kurban Bayramını kutlayıp bayramda sosyal mesafe kurallarına uyulması çağrısını yineledi.

Bayram namazı çıkışında dağıtılan lokum ve maskelerden alan vatandaşlar duyarlığından dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na ve Büyükşehir Belediyesi personeline teşekkür etti. Başkan Çerçioğlu tüm Aydınlıların Kurban Bayramlarını kutlarken bayramın mutluluk, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Büyükşehir vatandaşlarla bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement