Çanakkale'de önceki gün gözaltına alınan 16 hakim ve savcı adliyeye sevk edildi.
Çanakkale'de önceki gün başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alınan 16 hakim ve savcı, Çanakkale Emniyet Müdürlüğündeki işlemlerinin tamamlanmasının ardından devlet hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildi. Sağlık kontrolüne gelenlerden bir kişi, "Hakim ve savcı asla böyle bir şeyin, böyle adice bir şeyin yanında olamayız. Bu bir iftiradır, bu bir kumpastır" dedi. Ardından hastaneye giren ve yüzünü kapatan kişi, gazetecilerin 'Niçin gözaltına alındınız?' şeklindeki sorusunu ise yanıtsız bıraktı. Hakim ve savcılar daha sonra polis araçlarıyla adliyeye sevk edildi. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Güncel › Çanakkale'de Gözaltına Alınan Hakim ve Savcılar Adliyeye Sevk Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.