Çanakkale Belediyesi, 2015 yılından bu yana kardeş kent olduğu Giresun'u ziyaret etti.
Belediye Başkanı Ülgür Gökhan ile meclis üyeleri, ziyarette 40. Uluslararası Giresun Aksu Festivali'ne de katıldı.
Ziyarette, Gökhan ve beraberindekiler, Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu'yu makamında ziyaret etti.
Başkan Aksu, Çanakkale heyetinin ziyaretinden büyük memnuniyet duyduklarını söyledi.
Ziyaret sonunda Gökhan ve Aksu birbirlerine çeşitli hediyeler takdim etti.
Son Dakika › Güncel › Çanakkale Heyetinden Kardeş Kent Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.