Çankırı'da "Çocuk İhmal ve İstismarı" Semineri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çankırı'da "Çocuk İhmal ve İstismarı" Semineri

26.09.2017 16:46

Çankırı'da, "Çocuk İhmal ve İstismarı" konulu seminer gerçekleştirildi.

Çankırı'da, "Çocuk İhmal ve İstismarı" konulu seminer gerçekleştirildi.

Halk Sağlığı Müdürlüğü tarafından Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen seminerde, Sosyal Çalışmacı Ali Karataş, Çocuk Gelişimcisi Tuğçe Gür ve Psikolog Kübra İşeri, katılımcılara çocuğa yönelik kötü muamele, risk faktörleri, cinsel istismar, çocuklarla iletişim konularında bilgi verdi.

Çocuk Gelişimcisi Gür, yaptığı konuşmada, istismara uğrayan çocuğun bu durumu çeşitli nedenlerden dolayı bir süre kimseye anlatamayabileceğini söyledi.

Çocukla sağlıklı iletişim kurmanın önemine vurgu yapan Gür, çocuklara 2 yaşından itibaren hangi davranışın iyi hangi davranışın kötü olduğunun öğretilmesi gerektiğini ifade etti.

Programda, diğer konuşmacıların da sunumunun ardından katılımcıların soruları yanıtlandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Çankırı'da 'Çocuk İhmal ve İstismarı' Semineri - Son Dakika


Advertisement