Çankırı'da karantina kurallarını ihlal edenler yurtlara yerleştirilecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çankırı'da karantina kurallarını ihlal edenler yurtlara yerleştirilecek

Çankırı\'da karantina kurallarını ihlal edenler yurtlara yerleştirilecek
09.09.2020 21:31  Güncelleme: 21:35

Çankırı Valisi Abdullah Ayaz, karantina kurallarını ihlal ederek evlerini terk eden Kovid-19 hastalarının kalan karantina sürelerini yurtlarda geçireceğini bildirdi.

Çankırı Valisi Abdullah Ayaz, karantina kurallarını ihlal ederek evlerini terk eden Kovid-19 hastalarının kalan karantina sürelerini yurtlarda geçireceğini bildirdi.

Ayaz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, sağlık için kurallara uyulması gerektiğini belirtti.

Koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan yeni kararı açıklayan Ayaz, "Yarından itibaren karantina kurallarını ihlal ederek evlerini terk eden koronavirüs hastalarımız geri kalan karantina sürelerini valiliğimizce belirlenen öğrenci yurdunda tamamlayacaklardır." ifadelerini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Çankırı'da karantina kurallarını ihlal edenler yurtlara yerleştirilecek - Son Dakika


Advertisement