Canlarını hiçe sayan 2 kişi dükkan camını böyle sildi
ELAZIĞ - Elazığ'da bir iş yerinin camını tehlikeli bir şekilde silen 2 kişi kameralara yansıdı.
Alınan bilgiye göre, Elazığ'da kent merkezinde bulunan bir iş merkezindeki, iş yerinin tozlanan camını fırça ile temizlemek isteyen 2 kişi ilginç ve bir o kadarda tehlikeli yöntemi tercih etti. İş merkezinin camından dışarı çıkanlardan biri, elinde fırça bulunan diğer kişinin elini tutarak temizlik yaptı. O anlar ise bir kişi tarafından cep telefonu ile görüntülendi.
Cep telefonu ile görüntüleyen kişinin, "Abi yok böyle bir şey" diyerek tehlikeyi anlatması dikkat çekti.
Son Dakika › Güncel › Canlarını Hiçe Sayan 2 Kişi Dükkan Camını Böyle Sildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.