Cep Telefonu Almak İsteyen Eşini Bıçakladı" İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cep Telefonu Almak İsteyen Eşini Bıçakladı" İddiası

09.03.2017 17:52

Erzurum'da bir kadın, cep telefonu almak istediği için eşi tarafından elinden bıçaklandığını iddia ederek polise müracaat etti.

Erzurum'da bir kadın, cep telefonu almak istediği için eşi tarafından elinden bıçaklandığını iddia ederek polise müracaat etti.

Yenişehir Polis Merkezine müracaat eden E.Y (30), Abdurrahman Gazi Mahallesi'nde oturduğunu belirterek, cep telefonu almak istediği için eşi H.Y. (29) ile tartıştığını söyledi.

Tartışmanın büyümesi üzerine H.Y'nin kendisini darp edip ekmek bıçağını sol elinin içine batırdığını ifade eden E.Y. eşinden şikayetçi oldu.

Olayda kullanılan ekmek bıçağını da polise teslim eden E.Y. eşi hakkında tedbir alınmasını istedi.

Koca H.Y. bunun üzerine polislerce yakalanıp emniyete götürüldü.

Olaya ilişkin soruşturmanın sürdüğü belirtildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cep Telefonu Almak İsteyen Eşini Bıçakladı' İddiası - Son Dakika


Advertisement