Cevizin prostat kanserinden koruduğu belirlendi.
Texas Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden araştırmacılar, prostat kanserine yakalanan fareleri günde 2 avuç dolusu cevizle besledi.
Ceviz yedirilen farelerde tümörlerin azaldığı ve küçüldüğü görüldü.
Daha önce yapılan bir araştırma, cevizin, meme kanserinde de farelerde benzer etkiyi gösterdiğini ortaya koymuştu.
Araştırma, "Cancer Investigation" dergisinde yayımlandı. - Ankara
Son Dakika › Güncel › 'Ceviz, Prostat Kanserinden Koruyor' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.