Ceviz topladığı ağaçtan düşen kişi öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ceviz topladığı ağaçtan düşen kişi öldü

Ceviz topladığı ağaçtan düşen kişi öldü
07.10.2019 18:11

Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde ceviz toplamak için çıktığı ağaçtan düşen kişi hayatını kaybetti.

Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde ceviz toplamak için çıktığı ağaçtan düşen kişi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Alaca mezrasında yaşayan Vasfettin Polat, ceviz toplamak için evinin bahçesindeki ağaca çıktı.

Bu sırada dengesini kaybeden Polat, ağaçtan düştü.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, Polat'ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Polat'ın cesedi kaldırıldığı Kulp Dr. Abdullah Biroğul Devlet Hastanesinden otopsi yapılmak üzere Diyarbakır'a gönderildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ceviz topladığı ağaçtan düşen kişi öldü - Son Dakika


Advertisement